Περί ποιότητας των υπηρεσιών των τουριστικών μας επιχειρήσεων

Πριν λίγες μέρες, λάβαμε ένα μήνυμα από αναγνώστη μας, που μας μετέφερε τις εντυπώσεις - παράπονά του από γνωστό και πολυσυζητημένο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος της Βέροιας. Στην επιστολή του έκανε λόγο για ελλιπέστατο σέρβις και τιμοκατάλογο με ασάφειες και γενικά οι εντυπώσεις του ήταν κάκιστες.


Προφανώς και δεν θα κατονομάσουμε το εν λόγω κατάστημα, αλλά, με κάθε ειλικρινή διάθεση, θα προτείναμε στους αγαπητούς επιχειρηματίες - μέρες δύσκολες που είναι - να "ποντάρουν" στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους προς τους κατοίκους και επισκέπτες της Βέροιας, ώστε να δημιουργήσουμε θετική εικόνα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχουμε ως πόλη.

Βέβαια, γνωρίζουμε πως η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αποτελούν "καύχημα" της πόλης και φυσικά σε κάθε επιχείρηση υπάρχουν οι "κακές στιγμές". Αρκεί να μην γίνονται... συνήθειο.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο