Οι αντιδήμαρχοι του Δήμου Βέροιας για την επόμενη διετία

Από την Δήμαρχο Βέροιας ανακοινώθηκε ο ορισμός των επτά αντιδημάρχων της ερχόμενης διετίας. Σύμφωνα με αυτόν, οι αντιδήμαρχοι αλλά και οι αρμοδιότητές τους είναι:


1. Στον Αντιδήμαρχο Καγκελίδη Αντώνιο, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, αρμοδιότητες σχετικά με θέματα Αγροτικής Ανάπτυξης και Οικονομικών, ως εξής :

· Τη σύσταση και λειτουργία Γραφείων Γεωργικής Ανάπτυξης (Γ.Γ.Α.).

· Την ανάληψη, εκκαθάριση και εντολή όλων των δαπανών του Δήμου καθώς και την υπογραφή των εντολών πληρωμής δαπανών από την πάγια προκαταβολή και από τα εντάλματα προπληρωμής, εφόσον τα τελευταία σχετίζονται με τις υπηρεσίες που εποπτεύει.

· Την ενημέρωση του αγροτικού πληθυσμού για τις βελτιωμένες μεθόδους παραγωγής και οργάνωσης των εκμεταλλεύσεων για την αντιμετώπιση των τεχνικών, οικονομικών και διαρθρωτικών προβλημάτων στο πλαίσιο των προγραμμάτων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης-

2. Στον Αντιδήμαρχο Κωνσταντίνο Βοργιαζίδη, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, αρμοδιότητες σχετικά με θέματα Πολεοδομίας- Περιουσίας και Εξοικονόμησης ενέργειας, ως εξής :

· Την εποπτεία όλων των συνενωμένων πολεοδομικών υπηρεσιών και υπογραφή όλων των αντίστοιχων εγγράφων.

· Την απευθείας ανάθεση έργου, εργασίας, προμήθειας που αφορά τις υπηρεσίες που εποπτεύει .

· Τη δημιουργία γραφείου βιοκλιματικών, αναπλάσεων, αναβάθμισης περιβάλλοντος, με τη σχετική ευθύνη κοινωφελών και κοινοχρήστων χώρων.

· Την προστασία και ανάδειξη ιστορικού κέντρου της πόλης (διατηρητέα κ.λ.π.), αναπλάσεις.

· Την προστασία δασών και λατομείων.

· Την εκπόνηση Γ.Π.Σ. για τον Ενιαίο Δήμο Βέροιας.

· Την αξιοποίηση δημοτικής περιουσίας, με πλήρη ηλεκτρονική χαρτογράφηση της περιουσίας του Δήμου

· Την άσκηση εποπτείας από τους δήμους, όπου εδρεύουν, των Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (Τ.Ο.Ε.Β.), των Προσωρινών Διοικουσών Επιτροπών (Π.Δ.Ε.) και των Τοπικών Επιτροπών Άρδευσης (Τ.Ε.Α.) σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.δ. 3881/1958 (ΦΕΚ 181 Α΄), όπως ισχύει και τις κατ' εξουσιοδότησή του εκδοθείσες κανονιστικές πράξεις, καθώς και την αξιοποίηση εγγειοβελτιωτικών έργων με εφαρμογή σωστής άρδευσης και στράγγισης.

3. Στον Αντιδήμαρχο Κορωνά Θεόφιλο, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, αρμοδιότητες σχετικά με τον Προγραμματισμό, την Ποιότητα Ζωής και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ως εξής :

· Την εποπτεία των Κ.Ε.Π. του Δήμου.

· Την εποπτεία αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας.

· Τη σύσταση – λειτουργία επιτροπής φιλικού διακανονισμού για την εξώδικη επίλυση των διαφορών ανάμεσα σε προμηθευτές και σε καταναλωτές ή ενώσεις καταναλωτών, την τήρηση αρχείων των πορισμάτων της οικείας επιτροπής καθώς και την τήρηση μητρώου καταναλωτών.

· Την έκδοση των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων, λειτουργίας μουσικής και άσκησης υπαίθριου εμπορίου.

· Την εποπτεία του Τμήματος Κυνοκομείου.

4. Στον Αντιδήμαρχο Αριστομένη Λαζαρίδη, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, αρμοδιότητες σχετικά με θέματα Τεχνικών έργων και Τουρισμού , ως εξής :

· Την υλοποίηση έργων ΕΣΠΑ.

· Την αξιοποίηση Εθνικών και Κοινοτικών πόρων.

· Το σχεδιασμό, προγραμματισμό και συντονισμό των έργων του Δήμου.

· Το Συγκοινωνιακό και Επιχειρησιακό Έργο.

· Το σχεδιασμό & συντονισμό ενεργειών με έμφαση σε όλες τις σύγχρονες μορφές τουρισμού, όπως είναι ο πολιτιστικός, ο ιστορικός, ο θρησκευτικός, ο συνεδριακός, ο ορεινός, ο οικοτουρισμός, ο αγροτουρισμός.

· Την επιχορήγηση φορέων που αναπτύσσουν πολιτιστικού χαρακτήρα δραστηριότητες στη χωρική αρμοδιότητα του δήμου, καθώς και όσων συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη και προβολή του, ύστερα από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που λαμβάνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) των μελών του.

5. Στον Αντιδήμαρχο Νικόλαο Μαυροκεφαλίδη, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, αρμοδιότητες σχετικά με θέματα Παιδείας – Κοινωνικής Προστασίας, Υγείας και Εθελοντισμού, ως εξής :

· Το Σχεδιασμό και εποπτεία Κοινωνικής Μέριμνας, εφαρμογή προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.

· Την ευθύνη δικτύωσης εθελοντικών φορέων.

· Την ευθύνη σχετικά με την Κοινωνική Πρόνοια, όπως αυτή απορρέει από την κείμενη νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλισθεί η Τοπική Υγεία και Πρόνοια με Ανθρώπινο Πρόσωπο.

· Το σχεδιασμό και εποπτεία θεμάτων σχετικά με την παιδεία, την Δια Βίου Μάθηση, και την Ισότητα των δύο φύλων.

· Το σχεδιασμό και εποπτεία θεμάτων σχετικά με την ένταξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

· Την εφαρμογή προγραμμάτων εμβολιασμών και τη διενέργειά τους.

· Την τήρηση κανόνων υγιεινής των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων.

6. Στον Αντιδήμαρχο Τσιαμήτρο Νικόλαο, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, αρμοδιότητες σχετικά με Θέματα των Δημοτικών ενοτήτων και της Πολιτικής προστασίας , ως εξής :

· Την καταγραφή και ιεράρχηση έργων υποδομής τοπικής σημασίας σε συνεργασία με τους Προέδρους και Εκπροσώπους Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, προκειμένου να διασφαλισθεί η ισόρροπη ανάπτυξη.

· Την άσκηση καθηκόντων Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων (έκτακτες καιρικές συνθήκες, πυρκαγιές κ.λ.π.).

· Την έκδοση αδειών εγκαταστάσεων, μεταφορών οχημάτων.

· Τη λειτουργία των κοιμητηρίων του Δήμου.

· Τον εντοπισμό και την υπόδειξη στην αρμόδια υπηρεσία, για εκτέλεση έργων τεχνικής υποδομής, τοπικής σημασίας, που αφορούν στη γεωργία, την κτηνοτροφία και την αλιεία και ιδίως αυτών που σχετίζονται με την αγροτική οδοποιία, την κατασκευή λιμνοδεξαμενών, τα έργα βελτίωσης βοσκοτόπων και τα εγγειοβελτιωτικά έργα.

7. Στον Αντιδήμαρχο Παπαδόπουλο Βασίλειο, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, αρμοδιότητες σχετικά με θέματα Καθαριότητας – Ανακύκλωσης – Περιβάλλοντος και Εξυπηρέτησης του Πολίτη, ως εξής :

· Την εποπτεία (επίβλεψη, κατεύθυνση, έλεγχο) της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Πρασίνου, τη μελέτη και εισήγηση προτάσεων για την αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία της υπηρεσίας αυτής. Ειδικότερα δε:

· Την υπογραφή της αλληλογραφίας με άλλες αρχές, υπηρεσίες ή πρόσωπα, εφόσον αυτή σχετίζεται με την υπηρεσία που εποπτεύει και την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητας της.

· Την διαχείριση στερεών αποβλήτων, σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης, λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων, κατασκευής μονάδων επεξεργασίας και αξιοποίησης, καθώς και αποκατάστασης υφιστάμενων χώρων εναπόθεσης (Χ.Α.Δ.Α).

· Τη διαχείριση σύμμεικτων οργανικών απορριμμάτων [οικιακά] σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης, λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων, κατασκευής μονάδων επεξεργασίας και αξιοποίησης.

· Τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης του δημότη.

Β) Στους ορισθέντες με την παρούσα απόφασή μας Αντιδημάρχους Βέροιας, αναθέτουμε την εποπτεία των αντίστοιχων με τις μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες υπηρεσιών, καθώς και την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων, πιστοποιητικών, αποφάσεων, των χορηγούμενων αδειών, αδειοδοτήσεων και ανακλητικών αποφάσεων, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου.

Γ) Αν οι αντιδήμαρχοι απουσιάζουν ή κωλύονται, τις αρμοδιότητές τους ασκεί η ίδια η Δήμαρχος.

Δ) Ο αντιδήμαρχος ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ θα αναπληρώνει την Δήμαρχο, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, για το έτος 2013 (αρ. 89 παρ. 1 Ν. 3463/06).

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο