Τριπόταμος Βέροιας: Τόπος μαρτυρίου για τα αδέσποτα


Από τον Σύλλογο Ζωόφιλων Ημαθίας (ΖΩ.Η.) εστάλη η παρακάτω ανακοίνωση: Τριπόταμος Βέροιας. Μικρός σε μέγεθος, αλλά μεγάλος σε καφρίλα. Πραγματικός τόπος μαρτυρίου για τα αδέσποτα. Κάθε νέο αδέσποτο που εμφανίζεται είναι μελλοθάνατο, με ημερομηνία λήξης, με μέσο όρο ζωής 2 μήνες. Μετά έρχεται ο θάνατος, η φόλα. 

Πριν ένα χρόνο δηλητηρίασαν μαζικά 15 σκυλιά, ακολούθησαν και άλλα και άλλα και μόλις πριν 2 μέρες άλλα 3. Ζώα που βασανίστηκαν φριχτά μέχρι να αφήσουν την ψυχή τους. Ειδικά αν ένα δύστυχο ζώο έχει οίστρο, τότε υπογράφει την θανατική καταδίκη, την δική του και των υπολοίπων. Οι ψυχοπαθείς υπάνθρωποι, που κατά τα άλλα παίζουν τους ευυπόληπτους πολίτες και τους καλούς οικογενειάρχες,  αποφασίζουν έτσι απλά για τη μοίρα των αδύναμων ζώων. Τι και αν τα καταγγέλλουμε στην αστυνομία, τι και αν βάζουμε αφίσες, τι και  αν επικηρύσσουμε τους δράστες, η βαρβαρότητα και η μπόχα του θανάτου δεν φεύγουν με τίποτα από αυτό το μέρος.   

Οι αρμόδιοι παντελώς αδιάφοροι, ίσως βολεύονται κατά μία έννοια όσο υπάρχουν κάποιοι «πρόθυμοι» να κάνουν την βρωμοδουλειά, δεν τους νοιάζει αν ντροπιάζεται ο τόπος τους. Καταγγέλλουμε για άλλη μια φορά αυτή την βαρβαρότητα. Κύριοι δολοφόνοι, μπορεί να κοιμάστε ήσυχοι τα βράδια, μπορεί την Κυριακή ως νέοι Φαρισαίοι να και καλοί αναμάρτητοι (;) Χριστιανοί να κάνετε το σταυρό σας στις εκκλησίες, να έχετε όμως στο νου σας, ότι όλοι εμείς που κλάψαμε και στεναχωρηθήκαμε για αυτά τα ζώα που χάσαμε, θα σας πιάσουμε τελικά και η τιμωρία σας θα είναι πολύ αυστηρή. Φυλάκιση και 30.000 ευρώ πρόστιμο για κάθε ζώο που σκοτώνετε. Θα επιχειρήσετε να το διακινδυνεύσετε την επόμενη φορά;  

Ας αντιδράσουμε όλοι σε τέτοια εγκλήματα, γιατί μια κοινωνία που δεν μπορεί να προστατεύσει τα αδύναμα πλάσματα είναι μια κοινωνία σε παρακμή.

Σύλλογος Ζωόφιλων Ημαθίας ΖΩ.Η.


(Σημείωση InVeria.gr: Συμφωνούμε με την άποψη ότι είναι έγκλημα ο βασανισμός και η θανάτωση των ζώων, δεσποζόμενων ή αδέσποτων. Και κατανοούμε την θλίψη και την αγανάκτηση. 
Ωστόσο, θεωρούμε πως η χρήση εκφράσεων όπως των παραπάνω, είναι - κατά την άποψή μας - απαράδεκτη για έναν επίσημο σύλλογο και αποτελεί ξεπεσμό. Όπως, εννοείται, είναι ξεπεσμός η δολοφονία. 10 φορές ξεπεσμός ή 1 εκατομμύριο φορές ξεπεσμός είναι μια τέτοια απάνθρωπη πράξη. 
Αλλά και το υβριστικό παραλήρημα είναι ξεπεσμός, έστω στο 1/1000 (τοις χιλίοις), σε σχέση με τον πρώτο ξεπεσμό.
Να καταγγελθούν οι δολοφόνοι των ζώων και να τιμωρηθούν. Από τη Δικαιοσύνη. Μόνο αυτή είναι αρμόδια. Ψυχραιμία, γιατί έτσι χάνεται το δίκιο).

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Σπανοβαγγελοδημητρακοπουλος18/12/14, 8:13 μ.μ.

    ελεος με τη λεξη ''ξεπεσμος'' !!! την κανατε καραμελα .... δεν νομιζω να χρησιμοποιουν κανενα υβριστικο παραληρημα ! μια χαρα τα λενε εκει στη ''ΖΩΗ'' !! μην υιοθετειτε κι'εσεις τη σταση πολλων ''καλων'' συνανθρωπων σας ''ελα μωρε σκυλια ειναι'' , ''εδω πεθαινουν ανθρωποι ,τα σκυλια θα κοιταξουμε'' ο πολιτισμος μιας κοινωνιας φαινεται απ'τον τροπο που συμπεριφερονται στα ζωα ...και στο συγκεκριμενο χωριο εχουν αποδειξει πολλακις τον ''πολιτισμο'' τους !! η δικαιοσυνη που επικαλειστε ,πλεον στην Ελλαδα εχει ''κοντα χερια'' !!ντροπη και αισχος το λιγοτερο !!!! (παρακαλω να δημοσιευθει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Demetrios Hadjinicolaou18/12/14, 9:07 μ.μ.

    Δὲν βλέπω κανένα ἔγκλημα στὴν καθ' οἷον δήποτε τρόπο θανάτωσι ζῴων. Θεωρῶ παράλογη καὶ μόνον τὴν ὕπαρξι ποινῶν γιὰ τὴν πρᾶξι, πόσο μᾶλλον τὸ ἐξωφρενικὸ πρόστιμο τῶν 30.000 εὐρώ.

    Δὲν μπορεῖ ἡ πολιτισμένη ἀνθρωπότης ν' ἀσχολῆται μὲ «δικαιώματα» ζῴων. Κἄποιος πρέπει νὰ μᾶς ἐπαναφέρῃ στὴν πραγματικότητα. Οἱ φιλόζωοι ἂς παύσουν νὰ εἶναι μισάνθρωποι. Νὰ κοιτάξουν νὰ γείνουν φιλάνθρωποι καὶ ἂς σταματήσουν νὰ κυνηγᾶνε... Μακρυκωσταίους καὶ Κοντογιώργηδες. Ἐπειδὴ θεωρῶ ἑαυτὸν πρακτικὸ τύπο, γι' αὐτὸ δίνω τὶς προσωπικές μου ἀπαντήσεις στὰ κάτωθι ἐρωτήματα περὶ τοῦ ἐφαρμοστέου στὴν Πατρίδα καὶ τὴν κοινωνία μας, γιὰ νὰ ξεκαθαρίσω τὴν θέσι μου.

    1) Εἶναι ὁ ἄνθρωπος ποὺ σκοτώνει ζῶα «δολοφόνος»; ΟΧΙ.

    2) Πρέπει νὰ διώκεται ποινικῶς ὅποιος σκοτώνῃ ζῶα; Γιὰ τὴν θανάτωσι καθ’ ἑαυτήν, ΟΧΙ, ἐκτὸς ἂν πρόκῃται γιὰ προστατευόμενο εἶδος ἢ ζημιώνεται ἄλλος ἄνθρωπος, π.χ. ὁ ἰδιοκτήτης τοῦ ζῴου.

    3) Εἶναι σωστὸ νὰ ἔχουν τὰ ζῶα «δικαιώματα» μὲ τὴν νομικὴ ἔννοια; Π.χ. νὰ κληρονομοῦν περιουσίες, νὰ γίνονται δικαιοῦχοι περιθάλψεως καὶ φροντίδος εἰς ἐκτέλεσιν διαθήκης; ΟΧΙ.

    4) Εἶναι σωστὸ νὰ τίθενται σὲ ἴση μοῖρα ἡ ὑγεία καὶ ἡ διαβίωσι τῶν ἀνθρώπων μὲ αὐτὴν τῶν ζῴων, ὥστε ν' ἀπαγορεύεται, φερ' εἰπεῖν, ἡ διατήρησι πειραματοζῴων; ΟΧΙ.

    Παρεμπιπτόντως, τὰ πρῶτα 2, δυστυχῶς, κατ' ἐμέ, ἀπαντῶνται καταφατικῶς ἀπὸ τὴν ἐν Ἑλλάδι νομοθεσία. Τὰ 2 τελευταῖα δὲν γίνονται δεκτὰ στὴν Ἑλλάδα, ἀλλὰ ἤδη ἐπιβάλλονται διὰ νόμου σὲ κἄποιες «προοδευμένες» χῶρες.

    Θὰ κλείσω μ' ἕνα σχετικὸ ἀπόσπασμα. Ὁ Διόδωρος ὁ Σικελιώτης γράφει κατάπληκτος πὼς ὅταν ἐπισκέφθηκε τὴν Αἴγυπτο τὸν 1ο π.Χ. αἰῶνα, Αἰγύπτιοι λύντσαραν ἕνα Ῥωμαῖο ἐπισκέπτη ποὺ εἶχε κατὰ λάθος σκοτώσει μία γάτα ἢ ἀγριόγατα (αἴλουρον). Μάλιστα διευκρινίζει ὅτι ἂν ἐπρόκειτο γιὰ ἄλλο ζῷο, θὰ τὸν σκότωναν μόνον ἂν ἀπεδεικνύετο ὅτι τὸ σκότωσε ἐπίτηδες, προκειμένου περὶ τῆς ἀγριόγατας ὅμως (ἐπειδὴ ἐθεωρεῖτο «ἱερή» - ἐδῶ χωρεῖ διάλογος περὶ τὰ πιστεύω ποὺ ἐπηρεάζουν τὶς ἀπόψεις μας περὶ πολιτείας) ἀκόμη καὶ κατὰ λάθος νὰ θανατώθηκε, ὁ δράστης ἄνθρωπος ἔπρεπε νὰ θανατωθῇ, ὅπερ καὶ ἐγένετο.*

    *Βιβλίον Α΄, κεφ. 83 ἐνταῦθα:

    http://el.wikisource.org/wiki/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B7/%CE%91%27

    Ποτὲ στὴν Ἑλλάδα, κανένας νομοθέτης (π.χ. Ζάλευκος, Χαρώνδας, Δράκων, Λυκοῦργος, Σόλων, Κλεισθένης, Μέγας Κωνσταντῖνος, Μέγας Θεοδόσιος, Ἰουστινιανός, Λέων ΣΤ΄ Σοφός) δὲν ἀσχολεῖται μὲ ζῶα οὔτε δικάζει ἄνθρωπο γιὰ θανάτωσι ζώων.



    Μόνον στὶς Ἰνδίες, ἀπὸ ὅπου κατάγονται οἱ πλεῖστοι τῶν παρ' ἡμῖν Ἀθιγγάνων, μέχρι σήμερα, στὸ Νέο Δελχί, βρομοκοπάει ὁ τόπος ἀπὸ τὶς μαϊμοῦδες ποὺ κοπρίζουν ἀνεξέλεγκτα στὸ ἱστορικὸ κέντρο τῆς πρωτευούσης, χωρὶς νὰ τὶς ἐνοχλῇ κανένας λόγῳ, ἱερότητος (πιθανῆς μετενσαρκώσεως ἀνθρώπου!)._

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο