Ειδήσεις Αλλιώς: Πρώτη φορά Αριστερά, πρώτη φορά Γερμανικά

Ε καλά τώρα, τι θυμήθηκα κι εγώ… περσινά ξινά σταφύλια, συγκεκριμένα πρόκειται για σταφύλια του 2014. Εν έτει 2015,  ούτε ο ίδιος δεν θυμάται τι έλεγε, πόσο μάλλον οι ψηφοφόροι.

Την κατηγορηματική αντίθεσή του στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ, μιλώντας για «εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας». Η «πώληση της δημόσιας αυτής υποδομής προσβάλει ευθέως το δημόσιο συμφέρον» τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, προειδοποιώντας για αύξηση του κόστους μετακίνησης για τους πολίτες αλλά και πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Όπως δήλωσε ο Γ.Σταθάκης, υπεύθυνος Ανάπτυξης στον ΣΥΡΙΖΑ, «η ανακοίνωση του ανάδοχου για τον διαγωνισμό της ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων αποτελεί εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.» 

» Η σύμβαση θα προβλέπει τον διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου, αυξάνοντας έτσι το κόστος μετακίνησης για τους έλληνες πολίτες αλλά και πλήττοντας την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος». 

«Σήμερα», προσθέτει «τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι στην πλειοψηφία τους κερδοφόρα και σε θέση να αποζημιώνουν όσα από αυτά είναι ελλειμματικά. Άρα δεν επιβαρύνουν με κανένα τρόπο τα δημόσια ταμεία. Η ενέργεια αυτή, η οποία κινείται στα όρια της νομιμότητας, πραγματοποιείται την ίδια στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματικών ενώσεων και των τοπικών κοινωνιών που πλήττονται αντιτίθενται στην εκποίηση τους». 

Εεεεε, αφού είναι κερδοφόρα λέει, τι θέτε; Να τα πουλήσουμε, δε θέτε- να τα κρατήσουμε να τα κάνουμε τι;

Στις 13/8/2015 στην έκτακτη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου αποφασίσθηκε το οριστικό ξεπούλημα των αεροδρομίων της Ελλάδας. Μια μέρα πριν την ψήφιση του Μνημονίου 3, η κυβέρνηση αποφάσισε την επικύρωση της σχετικής απόφασης γιατί περιλαμβανόταν στις υποχρεώσεις του Μνημονίου 3, το οποίο όμως δεν είχε ακόμα ψηφισθεί…

Χμ, και τώρα τι κάνουμε; Δεν πειράζει, σκέφτηκαν εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ, θα το κάνουμε στα μουλωχτά ΦΕΚ, θα το δημοσιεύσουμε τσάκα τσάκα κι έτσι πλέον τα 14 αεροδρόμια (της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου) παραχωρούνται στη γερμανική Fraport! Διότι ας μην ξεχνάμε πως οι Γερμανοί είναι φίλοι μας και όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία, από την προηγούμενη κυβέρνηση. 

Με κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ( ΦΕΚ 98/Α/17-8-2015) παρέχεται η  έγκριση Υπογραφής από το ΤΑΙΠΕΔ της Σύμβασης Παραχώρησης Αναβάθμισης, Συντήρησης, Διαχείρισης και Λειτουργίας περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδος και Ιονίου (Ομάδα Α) και Αιγαίου (Ομάδα Β). Παραχωρούνται τα περιφερειακά αεροδρόμια στην κοινοπραξία FRAPORT AG − SLENTEL Ltd.

Φαρδιά πλατιά υπογράφουν την απόφαση, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

Και επειδή εσείς δεν με πιστεύετε, θέλετε και αποδείξεις, ε; Πάρτε και το ΦΕΚ να το ξεφυλλίσετε στην παραλία, κάτω από την ομπρελίτσα σας. Θέλετε και βιντεάκι πουλάκια μου; Έχω έχω, πάρε πάρε: https://www.youtube.com/watch?t=11&v=yi3VizJTb20. Εντελώς συμπτωματικά το απόσπασμα είναι από την Ρόδο, κι όπως πολύ σοφά ο λαός μας λέει: Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα… μαντέψτε τι μας έμεινε από την Ρόδο.

Επιμέλεια Στήλης: Αργυρούλα Παρασχοπούλου 
© Με την επιφύλαξη παντός... χιουμοριστικού και άλλου νόμιμου δικαιώματος!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο