To YouTube Premium συνιστά μια υπηρεσία με συνδρομή, που παρέχει βελτιωμένη και αδιάκοπη εμπειρία στο YouTube, τα βίντεο και τη μουσική του.
Όπως θα έχετε την ευκαιρία να κατανοήσετε παρακολουθώντας σεμιναρια μαρκετινγκ, η δυνατότητα του χρήστη να παρακολουθεί βίντεο χωρίς διαφημίσεις αλλά και χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο Διαδίκτυο, είναι πραγματικά συναρπαστική, αν το συλλογιστούμε από την πλευρά των χρηστών.
Πώς όμως, η νέα αυτή υπηρεσία επηρεάζει τις ενέργειες digital marketing στην πλατφόρμα της Google, από όπου δημιουργούνται οι διαφημίσεις των επιχειρήσεων και των εταιρειών που επενδύουν στο video marketing; Δείτε παρακάτω όσα χρειάζεστε να γνωρίζετε για το YouTube premium από τη σκοπιά των διαφημιζόμενων.
Γιατί το Youtube θεωρείται πολύτιμο εργαλείο στο digital marketing
Το Youtube αποτελεί ένα από τα πιο αποδοτικά εργαλεία στο digital marketing, καθώς οι καμπάνιες προβάλλονται στη 2η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, μετά τη πρώτη στον πλανήτη, μητρική της εταιρεία, Google.
H προβολή διαφημιστικών βίντεο στους χρήστες που επιλέγονται βάσει κριτηρίων γίνεται τη στιγμή που βρίσκονται στην ιστοσελίδα του YouTube μέσω pc, smartphone ή tablet, παρακολουθώντας βίντεο.
Οι διαφημιζόμενοι αξιοποιώντας τα προηγμένα εργαλεία της πλατφόρμας Google Ads έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν τις καμπάνιες που δημιουργούν στο κοινό που πραγματικά τους ενδιαφέρει, χάρη σε ψηφιακές τεχνικές που καθορίζονται με βάση συγκεκριμένο αλγόριθμο.
Έτσι, εταιρείες και επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να προβάλλονται όταν οι χρήστες επισκέπτονται το YouTube και παρακολουθούν βίντεο, επενδύοντας ένα ελεγχόμενο budget μόνο στις διαφημίσεις που οι χρήστες βλέπουν ή κάνουν κλικ.
Αλλάζουν οι ενέργειες digital marketing στην πλατφόρμα;
Ο ανταγωνισμός των διαφημιζόμενων στην πλατφόρμα Google Ads, ειδικά σε ορισμένες αγορές, είναι εξαιρετικά έντονος. Η premium εκδοχή του YouTube που απευθύνεται αποκλειστικά σε συνδρομητές αποκλείει τις διαφημίσεις -αλλά όχι από παντού.
Η δωρεάν έκδοση του YouTube Premium παρέχει στους χρήστες πολλά από τα προνόμια των μελών με συνδρομή, αλλά με εμβόλιμο διαφημιστικό υλικό, που αναπαράγεται ακόμα και σε offline mode.
Οι άνθρωποι του YouTube, κατά την ανακοίνωση της νέας premium υπηρεσίας, δήλωσαν ότι στοχεύουν στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης από το fanbase του αλλά και στην παροχή περιεχομένου στους διαφημιζόμενους που προσεγγίζει αυτούς τους χρήστες.
To ad-supported video-on-demand, η παροχή ψυχαγωγικού περιεχομένου με την προβολή εμβόλιμων διαφημίσεων δηλαδή, κερδίζει συνεχώς έδαφος και ο αμερικανικός διαφημιστικός κολοσσός δεν μπορούσε παρά να περάσει σε κάτι δραστικό.
«Έχοντας κατά νου τον τρόπο χρήσης της πλατφόρμας από μεγάλη μερίδα χρηστών από όλο τον κόσμο, διαπιστώσαμε ότι η παροχή επί πληρωμή υλικού δεν αποτελεί μονόδρομο. Με την προβολή ad-supported ταινιών ανοίγονται νέες θέσεις για τους διαφημιστές αλλά και τους διαφημιζόμενους» ανέφερε συγκεκριμένα ο Rohit Dhawan, Director of Product Management, στο YouTube.
Έχοντας πλέον το YouTube premium χρήστες που είναι πρόθυμοι να παρακολουθήσουν διαφημίσεις προκειμένου να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια που δεν έχουν οι χρήστες του γνώριμου YouTube, αναμφίβολα η απόδοση των διαφημίσεων μπορεί να εκτοξευθεί εφόσον οι διαφημίσεις έχουν βελτιστοποιηθεί με κατάλληλα κριτήρια σε κάθε περίπτωση και να πληρούνται οι προϋποθέσεις που τίθενται από την πλατφόρμα.
0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)