Νέα e-shop στο στόχαστρο του Υπ. Ανάπτυξης - Μέσα το shop44 που φέρεται να εξαπάτησε και Ημαθιώτες


Εξέλιξη υπάρχει στην υπόθεση με την ταλαιπωρία εκατοντάδων πολιτών, πολλοί εξ αυτών από την Ημαθία, από ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα τεχνολογίας (δείτε το σχετικό θέμα που ανέδειξε το InVeria.gr), αφού η  Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων επέβαλε πρόστιμα σε ακόμη 4 εταιρίας, μεταξύ των οποίων και το shop44. 

Πρόκειται για ένα θετικό βήμα στον αγώνα των πολιτών που φέρεται να εξαπατήθηκαν, ωστόσο μένει ακόμη πολύς δρόμος μέχρι να αποζημιωθούν όλοι όσοι προπλήρωσαν για προϊόντα που ποτέ δεν παρέλαβαν. 

Δείτε το σχετικό δελτίο Τύπου από το Υπουργείο Ανάπτυξης:

Διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 880.000 ευρώ επιβλήθηκαν από την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων σε τέσσερις επιχειρήσεις για παράβαση της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.

Πρόκειται, συγκεκριμένα για τις διατάξεις που αφορούν τα δικαιώματα  του καταναλωτή στις συμβάσεις από απόσταση καθώς και τις διατάξεις για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Αναλυτικότερα, επιβλήθηκαν τα εξής πρόστιμα:

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ  ΠΡΟΣΤΙΜΟ

1. SHOP 44 ΜΟΝ.ΙΚΕ
https://shop44.gr 300.000,00€

2. F.S. ΝΤΙ ΚΛΙΚ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
https://www.d-klik.gr 300.000,00€

3. KINITAKIAS MON.IKE
https://www.kinitakias.gr 200.000,00€

4. F-PLAY ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
https://www.citisshop.com 80.000,00€

Σημειώνεται ότι μόλις πρόσφατα επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους  330.000 ευρώ σε άλλα πέντε ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων καθιστά σαφές ότι φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από τις επιχειρήσεις σε βάρος των καταναλωτών δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά και καλεί τους καταναλωτές, εφόσον εντοπίζουν παρόμοιες πρακτικές κατά τις καθημερινές τους συναλλαγές, να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή.

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια