Από τα ΚΕΠ θα γίνεται η έκδοση των ψηφιακών πιστοποιητικών

Με απόφαση του Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Παντελή Τζωρτζάκη, αρμόδια για την παραλαβή των αιτημάτων και την ταυτοποίηση των στοιχείων των φυσικών προσώπων προκειμένου να εκδώσουν ή να ανανεώσουν ψηφιακό πιστοποιητικό, είναι τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) σε ολόκληρη την επικράτεια.

Νέο στοιχείο αποτελεί η δυνατότητα να πιστοποιηθούν ως Αρχές Εγγραφής και φορείς που εκπροσωπούν επαγγελματικές ενώσεις, που παρέχεται με στόχο την αποκέντρωση αρμοδιοτήτων. Ήδη, ως Αρχές Εγγραφής που μπορούν να ταυτοποιούν τα στοιχεία των μελών τους σε όλη τη χώρα, ορίστηκαν το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών.

Ήδη από τον Ιανουάριο του 2012, είχαν δοθεί στο πλαίσιο πιλοτικής εφαρμογής 500 ψηφιακές υπογραφές μέσω του Δ.Σ.Α. σε δικηγόρους να μπορούν να καταθέτουν δικόγραφα ηλεκτρονικά, και 500 μέσω του Τ.Ε.Ε. σε μηχανικούς, για να καταθέτουν με τον ίδιο τρόπο οικοδομικές άδειες. Το ενδιαφέρον των επαγγελματιών και των δύο ειδικοτήτων ήταν ιδιαίτερα αυξημένο.

Πρόθεση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, είναι να αναπτυχθούν εφαρμογές και υπηρεσίες σύντομα, ώστε να μπορεί ο πολίτης να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή του υπογραφή για πλήθος υπηρεσιών, ακόμη και από το κινητό του. Στο πλαίσιο αυτό, γίνονται επαφές με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών, κλπ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο