"Σηκώνει" το θέμα του κάθετου άξονα Βέροιας - Σκύδρας ο Σ. Γαβριηλίδης...
Το θέμα της σύνδεσης του κάθετου οδικού άξονα Βέροιας - Σκύδρας με την Εγνατία Οδό αναδεικνύει, με επιστολή του προς τον Τύπο (και στο InVeria.gr φυσικά), o πρώην Νομαρχιακός Σύμβουλος - επικεφαλής παράταξης της μειοψηφίας "Ημαθία Μπορείς" (2007 -2010) Σάββας Γαβριηλίδης, προτείνοντας ως μόνη αποδεκτή λύση την σύνδεσή του με τον κόμβο Βέροιας και όχι της Μέσης. Μάλιστα, αφήνει αιχμές κατά πολιτικών και επιχειρηματιών...
Δείτε τι αναφέρει στην επιστολή του:
ΚΥΡΙΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΑ,
Καλή χρονιά σε όλους, αν και ο υποφαινόμενος πάλι θα κολαστώ .
ΠΕΡΙ ΚΑΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΩΝ.
Η Είσοδος της Βέροιας είναι ήδη διαμορφωμένη για να υποδεχτεί την κατάληξη της χάραξης!
Η Εγνατία οδός στο κρίσιμο τμήμα, από κόμβο Βέροιας έως Κουλούρα και πιο πέρα είναι κατασκευασμένη εν ΕΠΙΧΩΜΑΤΙ, ικανού ύψους, ως γνωστόν.
Ανισόπεδη σύνδεση , με άνω ή κάτω διάβαση της υπερυψωμένης και ήδη υφισταμένης Εγνατίας παραπέμπει ευθέως σε μη λύση (Οικονομικό κόστος δυσθεώρητο , τεχνική λύση τύπου Γένοβας).
Επαναλαμβάνω ότι η κάθετός μας δεν μπορεί ως προς τα χρηματοδοτικά να είναι εκτός των σχεδιασμών της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε. και ως προς τα γεωμετρικά και λοιπά χαρακτηριστικά να υπόκειται στους όρους και περιορισμούς της Εγνατίας.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο αρχικός σχεδιασμός της Καθέτου (από την Περιφέρεια ) προέβλεπε ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ οδό με τα σχετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά.
Αναζητώντας το μείζον (παράπλευρες παράλληλες κ.τ.λ. ) , ενισχύουμε την επιχειρηματολογία όσων θέλουν την ματαίωση υλοποίησης του δρόμου.
Προφανώς δεν είναι γνωστό ότι ανισόπεδοι κόμβοι κάθε πέντε χιλιόμετρα (π.χ. στην Μέση) δεν κατασκευάζονται σε αυτοκινητόδρομους όπως η Εγνατία .Πέραν αυτού φαντάζεστε μια άνω ή κάτω διάβαση της κατασκευασμένης Εγνατίας!
Η Κάθετος (όχι παράλληλος) στην Εγνατία οδός Βέροιας-Νάουσας-Σκύδρας δεν είναι ενταγμένη στις εννέα (9) κάθετους που μελετά και κατασκευάζει η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. και είναι το μεγαλύτερο μεγάλο έργο στον Νομό μας που όταν ολοκληρωθεί θα κοστίζει σε σημερινές τιμές πάνω από (200) διακόσια εκατομμύρια ευρώ .Καλά είναι να λάβουμε σοβαρά υπόψη ότι οι πόροι του ΠΕΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να σηκώσουν την χρηματοδότηση ενός τέτοιου έργου και κάποιοι με χαρά θα έβλεπαν την ματαίωσή του. Θα παρακαλούσα να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στον χάρτη και στην μόνη υλοποιήσιμη χάραξη που προτείνω.
(Θυμίζω ότι το κατασκευαζόμενο τμήμα Πατρίδας - Νάουσας έχει στα σχέδια εφαρμογής χιλιομετρική ένδειξη αρχής το 7+100 χλμ.!!).
Δείτε στον χάρτη πού βγάζουν τα 7,100 χλμ. από την Πατρίδα. Εκεί που κανένας μας δεν θάθελε .
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ‘’ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΝΑΟΥΣΑΣ – ΣΚΥΔΡΑΣ ‘’
ΚΑΘΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΞ (6) ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ .
Η ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ .
(ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕΓΑΡΑ, ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΑ ΑΥΡΙΟ , ΚΛΠ.)
ΣΥΓΚΡΙΝΑΤΕ ΤΗΝ ΜΠΛΕ ΧΑΡΑΞΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ (ΕΚ ΝΑΟΥΣΗΣ ) ΚΙΤΡΙΝΗ .
Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!
Υ.Γ. Κάτι μου λέει ότι με τούτα και με τ' άλλα ο δρόμος θα σταματήσει έξω από την Πατρίδα , στην είσοδο των εγκαταστάσεων Αρβανιτίδη!
Και κάτι αναιδές ως προς την ευθυκρισία των αξιολογητών. Από τις «άριστες» επιλογές τους κόλλησε ο δρόμος και βρίσκεται εκεί που ξέρουμε.
Φιλικά,
ΣΑΒΒΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
ΝΙΚΗΣ 9
ΒΕΡΟΙΑ