Γονείς και Κηδεμόνες Ημαθίας διαμαρτύρονται για την μέθοδο διδασκαλίας Τοπικής Ιστορίας

Με την πρόσφατη εγκύκλιό του το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με αρ. πρωτ. 151893/Δ2/29-09-2015, "Περί αναθέσεως μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου", ανατίθεται η διδασκαλία της Τοπικής Ιστορίας, σε όλες τις ειδικότητες (εκτός μαθηματικών και φυσικών), πλην όμως και των φιλολόγων.

Το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας εντάσσεται στα πλαίσια των Βιωματικών Δράσεων - Project. Η διδασκαλία των θεμάτων της αποτελεί τμήμα της διδασκαλίας της Ιστορίας στην Γ΄ Γυμνασίου. Απαιτεί πρωτοβουλίες, ευρύτητα γνώσεων και παιδαγωγικών εφαρμογών στο πλαίσιο μιας ερευνητικής εργασίας.

Εύλογα λοιπόν κανείς αναρωτιέται:

Είναι ορθό να διδάσκεται το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας από ειδικότητες καθηγητών, που η εκπαίδευσή τους για την απόκτηση του πτυχίου τους δεν είχε καθόλου ή ελάχιστα ως γνωστικό αντικείμενο την Ιστορία;

Το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας είναι μόνο για να καλύπτονται διδακτικά κενά από άλλες ειδικότητες;

Μήπως επιτέλους θα έπρεπε το θέμα της εκπαίδευσης και της Παιδείας να αντιμετωπίζεται με υπευθυνότητα για μια ουσιαστική διδασκαλία, βασιζόμενη σε παιδαγωγικά κριτήρια;

Με τιμή
το Δ.Σ.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ 
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΝΟΜΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο