ΔΤ από Δ. Αλεξάνδρειας: Ο Δήμος Αλεξάνδρειας ανακοινώνει το Eβδομαδιαίo πρόγραμμα επισκέψεων και ψεκασμών σε οικισμούς του Δήμου έως και την Παρασκευή 3 Ιουλίου, του Έργου Καταπολέμησης Κουνουπιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Οι δράσεις περιλαμβάνουν δειγματοληψίες προνυμφών και ακμαίων κουνουπιών, ψεκαστικές παρεμβάσεις, εντομολογική παρακολούθηση ακμαίων κουνουπιών και υπόκεινται σε αλλαγές ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και λοιπούς παράγοντες.
Θα βρείτε το πρόγραμμα με ημερομηνία έκδοσης Παρασκευή 26/06, εδώ.






















0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)