Η... Οδύσσεια της αγοράς ενός κινητού από τον ΟΤΕ

Λάβαμε την παρακάτω καταγγελία αναγνώστη για τον ΟΤΕ την οποία και δημοσιεύουμε αυτούσια:

"Αγαπητό verianews, θα ήθελα να σου καταθέσω την εμπειρία μου από την ταλαιπωρία που τόσες μέρες έχω, μετά από την αγορά ενός κινητού...

Αγόρασα, λοιπόν, ένα κινητό sony ericsson x10 mini, από το κατάστημα του ΟΤΕ στη Βέροια (οδός Μητροπόλεως), πριν 3 ημέρες. Από την πρώτη στιγμή, μου παρουσίασε πρόβλημα η συσκευή, καθώς δεν αναγνώριζε την κάρτα sim. Την επόμενη ημέρα το πήγα στο κατάστημα του ΟΤΕ και με παρέμπεμψαν σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα για service κινητών.

Από εκεί, μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα και ότι χρειάζεται αντικατάσταση. Πήγα λοιπόν σήμερα και πάλι στον ΟΤΕ, για να μου αντικαταστήσουν το κινητό. Αλλά, έκανα το "σφάλμα" και ανοίγοντας την συσκευασία, σκίστηκε λίγο το χαρτί της! 

Αυτό ήταν ο λόγος που δεν μπόρεσε (όπως ισχυρίστηκε ο διευθυντής του καταστήματος κ. Αξιώτης) να μου αλλάξουν την ελαττωματική συσκευή!!! Και έτσι, θα πρέπει να περιμένω άλλες 10 μέρες, μπας και μου το αντικαταστήσει η εταιρία...

Προσοχή στον ΟΤΕ, αν πάτε, που δεν σας το συνιστώ, προσέξτε μην τυχόν και σκίσετε κανένα χαρτί, γιατί αλλιώς θα έχετε την ίδια τύχη με εμένα! Ευχαριστώ προκαταβολικά για την φιλοξενία"

Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

  1. Ανώνυμος21/4/11, 2:25 μ.μ.

    Εχω παει στο καταστημα του οτε στη Βεροια και η εξυπηρετηση των υπαλληλων ητανε ΑΡΙΣΤΗ...στη συγκεκριμενη περιπτωση εγινε καποια παρεξηγηση και δεν μπορειτε να κατηγορειτε ετσι το συνολο ενος καταστηματος.Τη διαδικασια που περιγραφεται προφανως την επιβαλει τους υπαλληλους του ενας
    οργανισμος και δεν ειναι το μαγαζι ενος ιδιωτη..
    Το σχολιο αυτο περιγραφει την σωστη διαδικασια που προφανως επιβαλειη sony να παραλαβει την συσκευη για service και οχι το συγκεκριμενο καταστημα.
    Φιλικα Γιαννης
    Αλεξανδρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/4/11, 4:36 μ.μ.

    Βρηκες και εσυ τηλεφωνο να αγορασεις...(!)
    Πολλα προβληματα και μηδεν υποστηριξη απο την εταιρια που το προμηθευει...
    Το ειχα και εγω και το χαρησα.
    Α και οσο για το θεμα με το κουτι συμφωνω με το φιλο πιο πανω ειναι καθαρα θεμα της sony και καθολου του ote..Εγω το επαθα παλιοτερα με συσκευη nokia, εκει να δεις...
    3 μηνες στο service και δε μου το αλαξανε λογω οτι λοιπανε τα σακουλακια απο τη συσκευασια..και να φανταστεις το αγορασα απο καταστημα της nokia.
    Καλη υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/4/11, 10:13 μ.μ.

    Οι συσκευασιες δεν πρεπει να καταστρεφονται.Ειτε ειναι απο ρουχα,πουκαμισα,παιχνιδια,οικιακες συσκευες,για το λογο οτι αν δεν μας αρεσει ή χαλασει αυτο που αγορασαμε θα πρεπει να το παραδωσουμε οπως το παραλαβαμε.Εαν μου εφερνε καποιος για αλλαγη στο μαγαζι μου π.χ. ενα παντελονι σκισμενο ή με κομμενα τα καρτελακια ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑ γιατι πολυ απλα χανει τη μεταπωληση του..και απο καταλαβατε το ιδιο συμβαινει και με ενα κινητο τηλεφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μεταπωλούσατε ελαττωματικό προϊόν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/4/11, 1:00 π.μ.

    Το ερωτημση σας ειναι αφελης φιλε μου?
    Τα επιδιορθωνουνε και τα ξαναπουλανε..Και για ποιον λογο αραγε εσεις νομιζεται οτι ζητανε ΑΘΙΚΤΗ την συσκευασια του προιοντος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/4/11, 2:10 π.μ.

    Διάβασα το άρθρο στο tromaktiko και πραγματικά στεναχωρέθηκα με την προχειρότητα του συντάκτη της συγκεκριμένης επιστολής.
    Η 1η κίνηση που θα έπρεπε να κάνετε ως αδικημένος καταναλωτής προτού δημοσιεύσετε την υποτιθέμενη "καταγγελία" σας θα ήταν να συμβουλευτείτε το ΚΕ.Π.ΚΑ.(δηλ το ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ) και να σας ενημερώσει για την ορθότητα της διαδικασίας επιστροφής της συσκευής που ακολούθησε το κατάστημα που προαναφέρετε και μονο αν υπήρχε κόλλημα να προχωρήσετε σε καταγγελία μέσω του ΚΕ.Π.ΚΑ. .
    Η επιστολή σας περισσότερο λειτουργεί εκδικητικά προς τον ΟΤΕ και συγκεκριμενο πρόσωπο και καθόλου για όφελος δικό σας και άλλων καταναλωτών.
    Προσωπικά αν εγώ ήμουνα στη θέση σας θα φοβόμουνα ότι αύριο το πρωί θα δεχόμουνα εξώδικο από τις νομικές υπηρεσίες του ΟΤΕ (λόγω δυσφημησής του)για το λόγο ότι η διαδικασία που ακολουθήθηκε από τον υπάλληλο όπως την περιγράφετε στην επιστολή σας,ήτανε απόλυτα νόμιμη.
    (παρακαλώ να δημοσιευτεί για καλό όλων μας)

    Κωνσταντίνος
    Καταναλωτης Μελος του ΚΕ.Π.ΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο